AĞAÇLARIM
Her yıl, bıkmadan usanmadan, aynı hareketi aynı yaşamı devam ettirirler. Geneli kışın soyunur, dökülür soğuğa tedbir olsun diye sanki insanlara nisbet, kış, kar ve don, onlar için adeta bir yenilenme, bir kan ve güç tazelemesi olur, biz evin penceresinden onlara bakarız.
Onlar kar ve buz kaplı dallar ile dimdik, ayakta bize hava atarlar. Biz onların kış örtüsünden titreyerek korunucak koca koca paltolar giyerken, onlar o örtüyle ısınırlar.
Yine her yıl usanmadan budanan dallarıyla bizi ısıtmak için hediyeler sunarken, diğer taraftan baharda tekrar yeni giysileriyle kendini bize hizmete sunmaya hazırlanırlar.
Yazın oksijensiz ve gölgesiz kalmayalım diye benim bahçemin güzel ve fedakar ağaçları.













































