İYİ Kİ VARSIN
Seni sevmek bir masaldı, keyifli eşsiz tebesümler gezerdi dudaklarımda
Gözlerin gözlerime çivilerdi bakışlarını,
gelincik kusardı yanakların
Gamzen peri masalı düşler yorar, gülüşüne hayaller kurardım
Akşamın zifiri karanlığında yıldızlar asardım ipeksi kızıl saçlarına
Öyle masum öyle garip naif ve öyle derindin varlığına hayrandım
Kayboldum biliyor musun
kendimi kendimde arıyorum bu günlerde
Hani gül diyorsun ya sevinçlerini yitirmişken ritmi bozuk kalbim hatırlar mı ki
Sevgi suyu akmayınca veresiye sürülmüş çorak tarlaya benziyor yüreğim
Gel de gül gülebilirsen ama bak senden hiç vazgeçmedim
zorsun biliyorum çok zor
Öyle inatçı olmasan bu adaletsiz hayatla bu kadar eşitsizlikle ayakta kalabilir miydin
Hem bu deli adamla kim başa çıkabilirdi sen olmasan
Sana bir şey söyleyim mi aramızda kalsın
İyi ki varsın.















































