DÜŞLER ÜLKESİ
Şimdi karanlık bir odadayım
Bir eski zaman
Fotoğrafçısı gibi
Negatif hâlimizi
Pozitif çıkarmak için
Uzak bir ihtimal
Ve artık
Türk sanat müziği dinleyen de yok
Uzun uzun rütuş yapan da
Üstelik düşler sahnesi de
Açık hava sinemaları da
Ve gecesinde tiyatro da yok
Sessizlikte
Sessizliğe bürünüyorum
Düşler ülkesinin
Labirentlerine giderken
Üzgün adımlardayım
Çünkü
Daha oyunlar başlamadan
Perdeler inmiş
Bir tek kimse
Bir tek çalgı sesi yok
Denedim
Bu hâliyle
Güzel gördüğüm an
Aşık olmayı
Karanlık bir odada
Oysa ne kadar güzeldi
Karanlık bazen güzeldir
Demek
Tam aşık olduğum yerde
Birden
Atışları çoğaldı kalbimin
Tab ederken gönlümdeki
Fotoğrafları
Bir şey seslendi birden
Çok geç artık
Sen en aşık olamazsın
Deyince
O an odanın bütün ışıkları yandı
Ve gönlüm rahatsızlığa
Merhaba dedi
***













































