Advert

Bazılarımız / Sebahat Sarıca

Yazan: Sebahat Sarıca -BAZILARIMIZ

SÖYLEŞİ - 03-11-2023 18:26 1030 kez okundu.

Bazılarımız / Sebahat Sarıca
Advert

BAZILARIMIZ

Bazı insanlar vardır, şiir yazamaz ama güzel okur, bazıları ne yazar ne de okur.

Bir de okumaya  meraklı olanlar vardır her okuduğu şiirde kendini bulur. Paylaşır kendi yazmış gibi en güzel şiirleri. Anlaşılmak için kalbinden geçenleri anlatabilmek için.

Hele  bazıları var ki! Şiirden çok yazana hayran kalır. Şiiri koklayıp geçmiştir okumamıştır bile. Karanlıkta yürüyene benzer, adımlarını attığı yeri göremez ama burnunun aldığı kokuya gider ya da sese; karşısına neyin çıkacağını bilmeden.

Abdulhamit’in güzel bir sözü var, “Ben seni aklımla değil kalbimle dinlemeye geldim.”

Yazarlar, yazdıkları ile tanırız, şairleri şiirleri ile.
Önce kalbimizle okuyalım, gözümüzle okuduklarımız silinir.

Şairler kervanına katılmak isteyen eline kalemini alsın, gönlüne kardeşliği…

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Türkülerimizdeki Öldüren Sevgi / İrfan Erdoğan

Türkülerimizdeki Öldüren Sevgi / İrfan Erdoğan

02-12-2024 - SÖYLEŞİ

Demans / Fatma Ayten Özgün

Demans / Fatma Ayten Özgün

02-12-2024 - SÖYLEŞİ