Advert

Yaşamak Çok Güzel Olur O Zaman / Mehmet Kaplan

Mehmet Kaplan -YAŞAMAK ÇOK GÜZEL OLUR O ZAMAN

ŞİİR - 25-06-2025 13:41 578 kez okundu.

Yaşamak Çok Güzel Olur O Zaman / Mehmet  Kaplan
Advert

YAŞAMAK ÇOK GÜZEL OLUR O ZAMAN

Öldürmek olmasa, ölmek olmasa,
Dallarda çiçekler hiç kurumasa,
Haksızlığın, zulmün kökü kurusa;
Yaşamak çok güzel olur, o zaman...

Çok iyi bilinse sevenin kadri,
Ah gömse toprağa insanlık harbi.
Mutlu kılsa beşerleri hep sevgi,
Yaşamak çok güzel olur, o zaman...

Şerefli yaşasa bütün insanlar.
Silinse, atılsa bütün korkular.
Korusa  ülkeyi şanlı ordular.
Yaşamak  çok güzel olur o zaman...

Sağlık ve eğitim parasız olsa.
Enflasyon, sömürü artık son bulsa.
Tüm beşerler  iyi para kazansa;
Yaşamak çok güzel olur, o zaman...

Sevgi en kıymetli sultan seçilse.
Yurtseverler acı nedir bilmese.
Yüz yaşından önce kimse ölmese;
Yaşamak çok güzel olur o zaman...

***

TRUVA YAYIN GRUBU YOUTUBE  KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

Logoya tıklayıp Youtube kanalımızı ziyaret edebilir, abone olabilirsiniz. 

Editör: Nevin Bahtışen

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bekleyiş / Nevin Bahtışen

Bekleyiş / Nevin Bahtışen

27-06-2026 - ŞİİR

Gözlerinde Saklı Şiir / Ali Tuluk

Gözlerinde Saklı Şiir / Ali Tuluk

27-06-2026 - ŞİİR