SESSİZCE AĞLADIM BİLİYOR MUSUN
Yüreğime ektim sevgiyi sürdüm
Ağlaya ağlaya içime gömdüm
Karanlık gecede yüzünü gördüm
Çoban yıldızım ol aydınlat gecemi
Öyle çok özledim öyle çok seni
Gönül yarası bu geceye sor beni
Pişman olup da sen ararsan beni
Bekliyor olurum gözlerim yolda
Sığmıyor anılar nereye koysam
Gezdiğim sokakta taşlara sorsam
Gelirmisin bilmem bekliyor olsam
Sessiz çığlığımı duyuyor musun
Adın aklımdan hiç silinmeyecek
Gün gör ki sen bir gün bu da gececek
Musalla taşında sevdam bitecek
Sessizce ağladım biliyor musun



















