Advert

İyi mi? / Bahar Önen Büke

Bahar Önen Büke -İYİ Mİ?

ŞİİR - 14-03-2024 22:24 1253 kez okundu.

İyi mi? / Bahar Önen Büke
Advert

İYİ Mİ?

Unutulmaya yüz tutmuş şöhretli dertlerimin minberine oturdum yine

Ağızımda bir yığın serzenişlerle
Yaşarken tenhalığımı
Kalabalıklaşan başımı, hasret vurdu yine sol yanımı

Oysa ödemiştim sevdanın tek tek diyetlerini, alacak verecek kapatmıştım defteri

Alacaklı aşkın da zararına sevdim seni
Olacak iş mi bu şimdi?
Sol yanım vurgunlar da yine
Oysa kokunda gelmedi haberin de
Kim varsa seni tanıyan
Kestim tüm ilişkiyi
Vurgunumca vurulacağımı hesap etmemişim iyi mi?

Ahh hesap etmemişim bu deli yüreğimin hallerini
Hesap etmemişim
Kırgın hatıralar, yorgun sol yanımı

Bunlar hep
Boğazımda yutkunamadığım hevesler düğümünün zararı
Sol yanım vurgunlar da yine
İflah olmayan sevdamın
İflah olmayan ağrısı ile
Ve kursağımda kalmış heveslerimle

Ağlamalara, ahlara tutunuyorum
Miladı dolmuş kavuşmanın
Oturdum dertlerimin minberine bahtıma yanıyorum

Garip canım da seni ölesiye yaşıyorum
Yutkunamadıkça boğazımda ki heves düğümlerini 
geçmeyecek biliyorum

Unuttum dediğim yerde
Vurgunumca vurulacağımı hesap etmemişim
iyi mi?
Ah sol yanımın sadık acıları
Vurdu yine, altın vuruşla ağrısını
Seni halâ
Seni halâ ölesiye yaşıyorum
İyi mi ulan
İyi mi?

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ŞİİR BOHÇASI / Ahmet Göçer

ŞİİR BOHÇASI / Ahmet Göçer

28-06-2026 - ŞİİR

Koşan Koşana / Rüstem Şahin 

Koşan Koşana / Rüstem Şahin 

28-06-2026 - ŞİİR