DOKUZ AY VAR
Hoşgeldin balkona,
sokak lambası,
kavuştuk sonunda,
geçti mi? Altı ay.
gelin olmuş gibi,
dağın eteği.
Işıl ışıl parlıyor
zirvedeki kar.
Onun da biter,
cicim ayları.
Ne kaldı ki, geçecek
dokuz ay var.
tavşanın ayak izi,
ördek paleti,
durur durur adımlar,
o kurnaz tilki.
Doğanın işvesi
Nisan neşesi
dedim ya,
az kaldı.
dokuz ay var,
mutlaka..
mutlaka...
gelecek bahar.



















