Sevda Göçü / Ahmet Beyaz

Ahmet Beyaz -SEVDA GÖÇÜ
Advert

ŞİİR - 15-08-2024 12:55

SEVDA GÖÇÜ

Bu akşamüstü yine sevda göçü geçiyor,
Her yer hüzün ve karanlık.
Kiminin  avuçlarında sevgisi sımsıkı
Kaybederim korkusuyla,
Kimi benim gibi kaybetmiş sevdasını.
Sokaklar tanır beni,
Akşamlar, uykusuz geceler tanır.
Sonbaharı yaşıyorum.
Sensiz;
Bir çiçek açmaz ömrümde
Hasretim…

Bu akşamüstü yine sevda göçü geçiyor,
Her yer buruk ve sessiz.
Kiminin gözlerinde ayrılık,
Omuzlarındaki heybesinde anıları,
Sanki koca bir dağı taşıyor
Yorulmuş umutları,
Bi teselli bekliyor sanki.
İkimizi  görür gibi oluyorum,
Öylesine kalakalıyorum,
Kalbim duracak gibi oluyor biçare,
Özlüyorum…

Bu akşamüstü yine sevda göçü geçiyor,
Her yer öylece mavi.
Kimi umutlarının peşinden gider,
Hem heyecanlı hem kaygılı.
Kiminin yüreği yorgun. 
Benim ise kalmadı senden yana bir umudum.
Yağmurlar yağıyor üstüme,
Üzerimde bir çulum bile yok,
Yüreğine dokunamadan,
Bir yıldız kayıyor habersiz.
Sevdaya  giden yolları
Gide gide bir türlü bitiremedim,
Sensizim…


Editör: Suna Türkmen Güngör

Günün Diğer Haberleri