GEÇİP GİDEN YILLAR...
Ne çok anlam yükledim geçip giden yıllara;
Aldandım hep yalancı baharlara...
Alacağın olsun yıllar;
Çok gördün anlık sevinçlerimi...
Kursağımda kaldı hayallerim...
Artık bu son fasıl yüreğim...
Dönülmez akşamın ufkundayım...
Keşkelerimle başbaşayım...
Ne çok anlam yükledim inandıklarıma;
Yarı yolda bırakırlarken beni...
En çokta seni üzdüm kendim...
İzin verdim her dalımı kırmalarına...
Gönlümde soldu hazan gülleri...
Ruhumda derin bir acı bıraktı;
Radyoda çalan her şarkı...
Artık usulca gitmek vakti...
Daha fazla üzülmeden;
Ait olduğum bu şehirden...
Ne çok anlam yükledim hercai adamlara;
Mutsuzluğumun her anında imzaları var...
Yordular;
Kırdılar;
İncittiler serçe yüreğimi...
Çaldılar gamzelerimdeki gülüşlerimi...
Yarım bıraktılar yaşayamadığım;
En güzel hikayemi...
Sustum sayenizde ...
Onca kelimelere...
Ruhum can çekişiyor sayenizde...
Size bıraktım hayallerimin şehrini...
Haydi bana güle, güle...
Kalbim kırık gidiyorum bu şehirden...
