EY DOST
ey dost sen yeter ki bizi bir çağır
püfür püfür esen yelle geliriz.
de ki yüreğimde misafir kahır
mızrapta inleyen telle geliriz…
yol oluruz yürüdüğün izinde
baharlar dereriz sana güzünde
gönüllü yanarız inan közünde
hasret kaldığın o selle geliriz….
yetti gayrı deyip eğme başını
kirpiğinde yarım koyma düşünü
bize bırak o yaralı döşünü
dost diye salınan gülle geliriz….
ikrarsız kul nerden bilsin dost bizi?
Vurup da inletsin her gün o sızı,
Abdal Pir Sultan’ız bak dizi dizi,
dolular taşıyan elle geliriz.
