En Güzel Plan / Sebahat Sarıca

Yazan: Sebahat Sarıca -EN GÜZEL PLAN
Advert

DENEME - 17-05-2025 17:16

EN GÜZEL PLAN

“Ben plan yaptım, ama o daha iyisini diledi.”

Hayat bazen istediğimiz gibi gitmez. Kurduğumuz hayaller, yaptığımız planlar bir anda savrulup gider. Biz nedenini anlayamayız…

Ama belki de mesele anlamamız değil, inanmamızdır.

Çünkü biz plan yaparız, ama en güzel planı Yaradan çizer.

Ve bazen bizim “olmadı” dediğimiz yerde, O “senin için en hayırlısı buydu” der sessizce.

Her şeyin bir vakti bir hikmeti bir sebebi vardır.
Önemli olan, kendi isteğimize değil, onun  takdirine razı olabilmektir.

Belki de en büyük huzur, teslimiyetin ta kendisindedir.

***

TRUVA YAYIN GRUBU YOUTUBE  KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

Logoya tıklayıp Youtube kanalımızı ziyaret edebilir, abone olabilirsiniz

Editör: Nevin Bahtışen

Günün Diğer Haberleri